caritasaussie

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Alltid full fokus på plan

Av carita hansson - 27 september 2010 21:35

Kurser som vi gått: valpkurs 2 st och allmänlydnad.


























Lydnadsklass 1 inofficiell 2010-11-06  (Bessen 8,5 månad gammal)

Platsliggande: 0 p. (Han reste sig efter ca 1 minut och satte sig framför mig)

Tandvisning: 10 p.

Linförighet: 7 p.

Läggande: 8 p.

Inkallande: 9 p.

Ställande: 9 p.

Apportering: 0 p. (tog den före kommando och släppte den före kommando)

Hopp över hinder: 8 p.

Helhetsintryck: 7,5 p.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carita hansson - 20 december 2010 20:17

Igår så var de stockholms hundmässa 2010. Vi bodde i Örebro, då vi inte fick tag i boende. Klev upp 04.15 på söndag morgon för att fixa de sista innan vi skulle köra iväg, vädret var inte de bästa så vi bestämde för att åka i god tid. Bakluckan hade ...

Av carita hansson - 6 november 2010 17:33

Idag har vi för första gången tävlat tillsanmmans i lydnadsklass 1, de blev en inofficiell tävling för att han inte är så gammal ännu, mest för kul och för se hur vi ligger till! All tid innan vi  skulle tävla var han otroligt DRYG, drog i kopplet,...

Av carita hansson - 1 november 2010 21:30


I helgen var jag och busen hos syster Benita och hälsade på. Han hade svårt för att slappna av på båten till en början, men han löste de bra! Massa barn och familjer som komfram och klappade honom för att han var så fin :) På lördagen hade vi en ro...

Av carita hansson - 23 oktober 2010 16:39

Idag har Bessen fått spåra lite! Jag la ut 3 stycken spår, 2 enkla och korta medans de sista var lite svårare och längre.   Här spårar han på de första spåret. Han fattade direkt va han skulle göra och gick som en klocka!    Efter de första spåre...

Av carita hansson - 1 oktober 2010 21:02

En vecka kvar till utställning och då får min kära valp för sig att byta teckning ;) Bessen gillar inte att vara ensam hemma så länge, men både matte och husse jobbar för fullt och då tvingas han till de. Varje dag har han gjort något bus men igår ...

Presentation


Info om mig

Kategorier

Tyck va du vill :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

In English

You don´t understand Swedish? Contact me for information in English!

Ovido - Quiz & Flashcards